Jak podaje ostatni raport TNS OBOP ponad 30% mikrobiznesów w naszym kraju nie posiada własnej witryny w internecie i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w prowadzonej działalności gospodarczej.
Jakkolwiek rezultat ten wydaje się być zaskakująco dużym, to można wskazać kilka łatwych sposobów na rozwiązanie problemu i uzyskanie w krótkim odcinku czasu podwalin pod swoją obecność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim partnerom najczęściej wskazuję rozwiązanie proste, a przy tym nie zajmujące dużo czasu: stworzenie strony internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a dalej dodatnie nabytej w sieci szablonu witryny u takich producentów jak themeforest.com.
Tak zrozumiałe podejście gwarantuje praktycznie zawsze bezzwłoczny rezultat – witryna internetowa nie tylko znajdzie się w internecie ale również będzie wyglądać profesjonalnie. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia rzędu 500 zł netto można zrealizować wybrane cele.
Wdrożenie www nie skutkuje obecnością mikrofirmy w sieci. Bardzo ważnym staje się jej optymalizacja zwykle z pomocą doświadczonych podmiotów lub dalej z naszą pomocą, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Najważniejszym jest to, by zawartość na stronie były nieustannie dodawane i gotowe zarówno w treści jak również innych obszarach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz